مناقصات
مناقصات،سايت مناقصات

موفقيت در تجارت و كسب و كار زماني حاصل مي شود كه افراد و سازمان ها، ديدگاه جامع و روشني از حوزه كاري خود داشته باشند، تا بتوانند با به كارگيري يك استراتژي مناسب مسير موفقيت را بپيمايند.
حضور در مناقصات و مزايده ها مي تواند يك فرصت طلايي براي رشد سازمان ها و شركت ها محسوب شود. در همين راستا ايران تندر، با سابقه بيش از يك دهه در زمينه ارائه آگهي هاي مربوط به مزايده ها و مناقصات توانسته گامي مهم در تسهيل دسترسي اشخاص و سازمان ها به بانك مزايده ها و مناقصات داشته باشد.
ما مصمم به رونق كسب و كار شما هستيم
از آنجايي كه مهمترين هدف ايران تندر، رونق كسب و كار شما است، تمام تلاشمان را به كار برده ايم تا با ارائه سرويس هاي نوين و كاربردي، اطلاعيه هاي مربوط به مناقصات و مزايدات را در كمترين زمان ممكن و طي ساعات اداري به اطلاع شما برسانيم. در ادامه به معرفي اجمالي هر كدام از اين سرويس ها مي پردازيم:
سرويس دريافت اسناد فيزيكي
برخي از سازمان ها و اورگان هاي مناقصه گزار، مناقصاتي برگزار مي كنند كه براي دريافت اسناد مربوطه، نياز به حضور فيزيكي شركت كنندگان خواهد بود. اما از آنجا كه براي انجام اين كار زمان و هزينه نياز است، ايران تندر با انعقاد قرارداد با بسياري از اين اورگان ها و سازمان ها، مي تواند اين كار را به جاي شما انجام دهد. هزينه دريافت اسناد فيزيكي براي مشتركان صفر و براي غير مشتركان ۴۰ هزار تومان خواهد بود.
اشتراك پيام كوتاه
با عضويت در سرويس پيام كوتاه ايران تندر مي توانيد به مناقصه ها ، مزايده ها ، استعلام بهاها و … بر حسب درخواست شما با امكان فيلتر و ارسال بر اساس واژه هاي مورد نظر، شاخه ها و زير شاخه ها، استان و كشور، تاريخ انتشار و مهلت دريافت اسناد، سازمان مناقصه گزار و … و حاوي عنوان آگهي، سازمان مناقصه گزار، اطلاعات تماس، تضمين و برآورد و … دسترسي پيدا كنيد.
اشتراك اپليكيشن موبايل
تندر اپ دسترسي شما را در هر زمان و مكاني به مناقصات، مزايدات، نرخ ارز، استعلام بهاء و … آسان كرده است. تندر اپ با رابط كاربري آسان و كاربردي براي سيستم عامل هاي ios و اندرويد طراحي و عرضه شده است. شما با نصب اين اپليكيشن مي توانيد از خدمات ايران تندر به آساني استفاده كنيد.
اشتراك ايميل
ايميل نيز يكي ديگر از راه هاي اطلاع رساني ايران تندر است. شما با فعال سازي اشتراك ايميلي مي توانيد به مناقصات، مزايدات، نرخ ارز و ساير خدمات ايران تندر در ايميل خود دسترسي پيدا كنيد.
اشتراك نمابر
براي سازمان ها و شركت هايي كه تمايل دارند اسناد مربوط به مناقصات و مزايده ها را از طريق نمابر دريافت كنند، اين سرويس گزينه مناسبي مي باشد. اسناد مربوطه طي ساعات اداري هر روز ارسال خواهد شد.
اشتراك سايت
شايد براي بسياري از اشخاص، هيچ سرويسي به خوبي و كاربردي بودن سايت نباشد. ايران تندر با ارائه يك سايت كاربر پسند و البته كاربردي امكان جستجوي پيشرفته در بين مناقصه ها و مزايده ها را براي كاربران خود فراهم كرده است.
در پايان لازم به ذكر است براي تمامي سرويس هاي ارائه شده كارشناسان پشتيباني ايران تندر نيز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوي شما خواهند بود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۵۴:۴۰ ] [ ايران تندر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی